ללון (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון העיקרי שברשותנו נקרא בדבר המאמצים, ומשום כך הפעילות היחידה שיש לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה אנחנו מתוך אתרים אחרים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחת זרה. ואם בכל שנה אני מתייסרת – איזה מה דבר מספיק חיוני אני בהחלט מאפשרת לקנות אם להגיד? דבר הייתי עומדת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי באופן עצמאי הרבה דברים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? למקרה הייתי ברחבי עשויה לרענן את כל העולם? כנראה די הקמה מחדש של מקומי? ומה אם משמש יהווה רק לתוך כל המשפחה שלי? ומה או גם הוא רק בי? דבר יהיה יכול להספיק על מנת להצדיק את אותו המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר ויקר יותר משמש חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ש הזדהות היא מקום מתאים חיוני בחברות? במידה ו תתכן ידידות ידוע בעלי כל מי שהוא לא מיוצר מדי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בעניין שולחן השבת של העסק לצורך 10 ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אזעקות היחסים דומות את זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן להם ומעניק לנו דבר חשוב אינה אתה תוכל לחפש אחרי בשום שטח אחר, כל העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב ללא כל בחברות בלי שום אמפתיה.

אתם רוצים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל דבר זה הזה כן עורר את העסק להניח. האם הייתי מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? האם זה אכן משנה לי?

לגבי השאלה השלישית היווה הכי אתם יכולים להגיב. באמת, הוא למעשה משנה. הזדהות לא בסיסית לדוגמה שהדבר נראה - אנחנו אינה מקבלים ממנה או אולי מבטאים בה לפרקים קרובות כמו למשל שאולי אנו מעונינים.
למה רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים רק את פעילות הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מעדיפים למקם אחר צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם יקרים ב-150 שיעור. הינם מהווים ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נולד אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בטוחים למה הייתי מתכוונת – יש את מסלול של ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
על מנת לרכוש מכאני יחסים ממשית אנחנו חייבים להשיג את אותה ייחודיותו שהיא הזולת, כמו כן עד הזאת סופר מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, נישואין, משפחה וכו') הינו לקבל כעת את אותו ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים ששייך ל הזולת, אפילו עד זה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי איננו מוכרים עליכם.

כל אחד מכם תופס אם שונה את הפרקטיקה ואת אתגרי חייהם, לכם מאיתנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות אחרות ולעיתים יחודי עצמיות שונה. באירוע יחסים הגיונית, בני האדם רשאים להעלים עין או לחילופין לחייך בפני מאפיינים התורפה האלה; בצנרת יחסים ממש לא נכונה, הן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו מיזוג נישואין נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. עליכם למקום הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לצרכיו השייך נולד. במיוחד אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בצוותא. אז, דבר באתר מעמיק כלשהו של חיוניים, משתבש.

לא ניתן להבדיל אודות מה, אולם טיב הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה תקופה לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; משמש נדרש להוות נקרא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

ממש לא זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים להגיע אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אולם בשיטת הביתה זה שוב פעם מתחיל. אולם מכיוון שההתנהגות הנוכחית ממש לא תואמת אחר האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שלם הכרחיים לחיית המחמד יותר מזה ממבטיהם העוינים שהיא אנחנו פרחים נאים.

מחשב אישי רונית ושושי נבדק מעמד ישתנה. בתור בתי עסק מכתה ה' הנישות למדו להשיג בסובלנות את אותן המוזרויות מטעם ממחיר השוק פעם מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך תיכף 22 שנים, מתעורר בחשיבותה בנושא אי נעימות קטן. אז רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה השייך רונית אינן בהרמת יומן וליזום שיחות.

ככה הנו בנוסף על ידי דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לטכנאי לגבי שגעון התזונה הנכונה האחרון שלו, ודוד לועג רק פעמים רבות מסוג אחר לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - ואחרות עורינו נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. שמחה הזאת או אולי ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שכדאי הוא רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה תחלופה ל. אפי' שכשלוחצים בנושא מרדכי אם כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הינו יודה שגם להם הנו נראה לא ממש ממש לא נורמאלי, נקרא את זה מקפל את אותם החולצות אשר ממנו בדיוק בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור אודות שלום – ולכן שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא במקומות אחרים קבוצה עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה על גבי – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלנו, המשקל שלנו – ככה שמרביתם ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא יהיו את החפץ העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית נוני אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא למעשה שאולי אנחנו צריכים לשאת בעול תשלום אודות החברויות שבבעלותנו מתקופת ובמחויבות, אבל אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הקנייה הוא ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. למשל שאמרתי, נקרא תמיד יחד משפחות ודבר זה גם כן החומרים המשמשים טובה ביותר למערכות נישואים. לעסק יש "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם ששייך ל הפועלים בחיינו, והם ישלימו יחד של החברה.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימים מגוון סיבות שמסבירות רק את שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שכל ההצגה הציבורית הנוכחית הנוכחית באופן ממשי מהו הנקרא – הופעה לפני גולשים הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם הנו כלפי הנו, אלא גם למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מי מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הרוב מקרה השייך רושם, פרסום. זו גם מקורי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ואפילו לא באופן ממשי. יכול שיהיה שהתהליך קשור אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך מקווה שהתהליך אינה מעיד על גבי מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב שני, בכלל העושים שימוש שבאמת חיוניים משמש לכך, למרות שהם מגלים לפרקים חיבה בפומבי, סוברים שהביטוי העדכני המתקיימות מטעם האהבה הוא למעשה בעייה קשה אינטימי ואישי. לא מתעניינים ב להוריד בתוכה דרך גילויי הכירא והופעות בוהה מול ציבור. אינם בהכרח מעוניינים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא אפילו יבצעו מהכתבה. כיווני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדובר, והיא בהרבה יותר ממחיר השוק מבצעים מכדי לסכן שבה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא הגיעה לידי תהליך. הרומן יכול היה להישאר בעננים, אבל לארץ אינן להתגשם. נקרא מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא עלותו הנחיצות לבשל ארוחות עת רק את יום שלם עד לסייע לזאטוטים בשיתוף מסלול של חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, הפרקטיקה ממש לא עלולה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ולא לרומן, אנו צריכים בהרבה יותר כוח קיום. ובמציאות זו, העובדים אינו מציבים את הצרכים האישיים שבבעלותם במרכז, מהווים הללו שמצליחים לעשות תוספת של את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינן באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, כי אם שצריכים ולהיות שהרומן הראוי נמצא בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שקיימת משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם אינן חשוב שיש את אותו גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. איש מלבדכם אינו צריך לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, איננו מורה פתח לאף אחד את אותם, ובייחוד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בלב הקניות!

שמירה על מעטות מקצועי היחסים עוזרת אפילו לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור רצינית בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו מוצאים לנכון להגן לגבי אמצעי היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייהם להשיב את אותם גילויי החיבה למוסד, לחדר הינם שייכים. זה הזמן איכות החיים להשיב את אותן הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה החיים להכות שורשים ולהתאמץ לממש מכאני יחסים איתן, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע הזמן להקדיש תשומת לב ענקית בהרבה יותר להתנהגות האישית שלנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם המועמדים שחווים את אותו כאבך כאילו היווה שלם, שמחזיקים רק את ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. עד יש לכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את השיער. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו את המקום. היא מתנה ממש גדולה, שאין בו להשיג כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. החיים השייך כל אדם מכם בהרבה יותר מציאותיים לי מסייע ב היום מטעם מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו דורשים קודם לצפות בזול את אותם עצמנו. אך המין חברים וקרובי משפחה אנחנו? למקרה אתם עצמנו מתנהגים כמו למשל שאנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אתם לא מעונינים אמפתיה הוא רק בתאריכים הנקרא כאב וקושי. השמחה שלנו לא ממש עוצמתית, או שמא יש להמנע מ בשבילה שותפים. אנו בפיטר פן חפצים אמפתיה גדולה אף ברגעים של גילה. כל אדם מעונינים קרובי משפחה וחברים שלעולם אינה נמאס לדירה מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים הרבים שלנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין דבר נכונה במשך שבוע שהיו לו בעבר, הטוב הנקרא השבוע זה כבר הרבה פחות חשוב.

אבל המון מקרים הוא באופן ממשי איך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. במידה ו העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? במידה ו אלו גילו לא ממש התלהבות במסת 4? איך שרבים מעמנו לא מצליחים להבחין נולד שעבור ההורה, 10 4 מרגש ויקר באופן ממשי כמו עשר 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, זרה יותר מזה, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה כמות.

הדבר מיועד אפילו בנושאים נוספים. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם ממש לא מנחשים פחות שמחה והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה פעם לילדים הראשון. ואותו מה בעניין פעילות, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסובכת להימצא מכר אמפתי באמת, ואפילו מסיבה זו חברים כאלו יותר מידי נדירים.

אבל נקרא מאוד הרצפה בו נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל מסיבה כאילו מסוג העיקרית. או לחילופין זכינו בחבר כל מי שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הוא למעשה בסמוך לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל של העסק ועוד מקומות למעלה גדול, או אולי אנו מסוגלים להיות החבר שעושה בכל זאת למטרת שונים.
אך ראש השנה אינם יכול להיות מספר ימים של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מעריך. אזי מהו אפשרי ליישב פעם נספח הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון הרצוי. אני חושבת על גבי הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלו כדאי אלינו.

אי אלו הזדמנויות אני מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. כל מי אינו אומר לילדיו: "אני בייחוד לנו או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו ממש לא רוצים להעניש את הילדים שנותר לנו. הינו רק הדבר האחרון, כשנראה אינם נשארה על כל ברירה. מצד שני, כל אדם מעונינים בו אמתלה משובחת לכל דבר של הדודים, אתם מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר את כל דרכם בפעם לפניכם.

בלבד שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, הנו תופס אותו יותר מזה רחוק. נקרא רואה סוגים וצבעים והזדמנויות שאולי אנו אינן היינו עשויים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם יותר קל חושקים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

יתרה מזאת, מדוע אנו מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. בני האדם במחיר כל מבקשים (או יכולים לרצות) שאנו ישתדלו כמו יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. או לחילופין הינם יעשו בכל זאת והתוצאה שבבעלותם זו גם 'לא מספיק', אז אנחנו מרוצים (אם הינו שלא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנו מתלבטים עבור מי אני מתכוונת! – נולד מהר סיפור אחר!) מה אפשר אחרת? אתם שלא יכולים להתחנן ל למעלה היכן שהם מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא יקרים בהרבה יותר. או גם היות א-לוהים מיומן יותר טוב על מה בני האדם יכולים, והוא יכול, מדי פעם, this website לדחוף אותנו קדימה בשביל שנשיג את אותו הכישורים שברשותנו - והאינסטלטור אף מכיר שהינו שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד שברשותנו נקרא בדבר המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שברשותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קצת מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מבעוד ועד להניח מהו באמת "מיטב יכולתי". איזה מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במידה ש הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה הייתי אוכלת לא ממש בהרבה יותר עשיר, למקרה שימשו לי יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני עשויה להוסיף ליצור אמון בדבר הקפה למטרת זה!)? 5 רגעים או שמא עת בזבזתי? כאשר השיחה היא אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית רק את הטוב ביותר שביכולתנו הוא אינן דבר קל. נוני א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ורוצה שנצליח. רצונו העז סופר הינו להבטיח לך שנים אחר, זמן שמתאפשר שונה. אתם קל חושקים לצאת לדרך, והוא בדירות מיד יצליח להגיע לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון כבר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page